Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna
FAQá::áSzukajá::áU┐ytkownicyá::áGrupyá::áGalerie á::áProfilá::áZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciá::áZalogujá ::áRejestracja


Moja rada:

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y.
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prwie rodzina ;p



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 22:57, 04 Kwi 2014 Temat postu: Moja rada:

Pozbyłem się wzdęć (!!!) hihi !
[link widoczny dla zalogowanych]
Koroniewska całkiem całkiem się zaprezentowała.
Tak si─Ö zastanawiam, jak Ci pom├│c...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MAARLA: [link widoczny dla zalogowanych] A następnie dzieleniem tego co zostało wyprodukowane.
Dzisiaj nie potrafi zrozumiec innych kobiet i ma w nosie ich problemy z lekarzami zatrudnionymi w MODEL - MED. zreszta moze w końcu przyjdzie ciepło.. Tez mnie bolał na poczatku brzuch. Mam wielki problem ze znalezieniem piosenki. Robilam pierwsza glodowke w marcu 9 dni i schudlam 4kg wiec szalu nie bylo, teraz pewnie bedzie podobnie ale tym razem mam zamiar wytrzymac 14-15 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
ja bym chcia┼éa na Lidii schudn─ů─ç minimum 1,5 kg na tydzie┼ä a max 2kg ciekawe jak to b─Ödzie W niedziel─Ö da┼éam d**y , nie wytrzyma┼éam , 3 razy pod rz─ůd ┼Ťmiga┼éam do WC Zapar┼éam sie zadnimi ┼éapami, ┼╝e zrzuc─Ö kiloski i ju┼╝. W ciemno bym sie zastanowil i to bardzo. Sam pobyt tak jak pisa┼éam wcze┼Ťniej w porz─ůdku. a poza tym ja og├│lnie jestem niewymiarowa, wi─Öc dostaj─Ö spazm├│w jak mam sobie i┼Ť─ç co┼Ť kupi─ç- nie kupiuj─Ö przez internet, a ciucha, kt├│rego nie przymierz─Ö (cho─ç nienawidz─Ö tego robi─ç) uwa┼╝am, ┼╝e nie powinnam kupowa─ç (to jest kupowanie na tak zwane oko- dla mnie to bezsensu) a tak na marginesie posz┼éam dzisiaj (z ciekawo┼Ťci) do Triumpha, zapyta┼éam si─Ö o rozmiar 75 I... Elaaaalaaaa - wydaje mi si─Ö, ┼╝e na tym orbim b─Ödziesz robi─ç ma┼ée kroczki, a to bardzo niewygodne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkiego Naaaj w Nowym Roku
[link widoczny dla zalogowanych]
ogolnie mimo ze nie mieszkamy i nie jestesmy ze soba juz szmat czasu to widujemy sie prawie codziennie, bo maz czesto przyjezdza do dzieci Żałosne, żeby w taki sposób zarabiać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No, ale do szpitala bezpiecznie dojechałam. [link widoczny dla zalogowanych] tyle kilosow zgubic:>mhm napisz cos
Pani doktor Beata Misztal- Dethloff to super babka i specjalista. Ja zrobi┼éam kurs w szkole select w warszawie i z czystym sumieniem mog─Ö go poleci─ç. Pozdrowionka dla wszystkich Lidowiczek Od 4-ch lat pracuje w gabinecie medycyny estetycznej - jak m├│wi─Ö, ┼╝e jest to niesterylne i niehigieniczne - to znaczy, ┼╝e to jest moje zdanie. Najpierw redukcja, a dopiero p├│┼║niej zamierzam si─Ö zabra─ç za rze┼║bienie cia┼éka porz─ůdne [link widoczny dla zalogowanych]
i kto bedzie tak kochany i przesle mi Susane?;> u mnie ewidentnie by┼éo wida─ç na zdj─Öciu cyst─Ö ok 1 cm...we wtorek po ┼Ťwi─Ötach prawdopodobnie b─Öd─Ö miala zamykany kana┼é na sta┼ée ze srodkiem wybielaj─ůcym, zeby mi nie ┼Ťciemnia┼éa ta jedynka ( nieunaczyniony z─ůb z czasem ciemnieje ) mam nadzieje, ze to koniec przeboj├│w z tym z─Öbem bo lecz─Ö go od pazdziernika !! - trwalosci tego co mam na paznokciach, bo jestem brojaca istotka o tyle mnie to boli, ┼╝e r├│wnie┼╝ na innych tematach dawa┼éam mi┼ée rady i broni┼éam uci┼Ťnionych przed forumowymi hienami - ale ojciec rydzyk i roman giertych trzymaj─ů moderatorki za buzi─Ö i nie wolno u┼╝ywa─ç brzydkich wyraz├│w POLECAM jak nie wiecie gdzie p├│j┼Ť─ç to warto do niego Za fryzur─Ö p┼éaci┼éam 50 z┼é. t─Ö cisz─Ö szeptan─ů I co si─Ö okaza┼éo- ┼Ťwietna kobitka r├│wna, pogada┼éy┼Ťmy sobie tak na luzie, jak na normalnym spotkaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mikołajskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obcisle s─ů najbardziej sexi ! Poszkodowany w wypadku kierowca Forda, mieszkaniec Mi┼éom┼éyna, przeszed┼é d┼éug─ů i ci─Ö┼╝k─ů rehabilitacj─Ö[1].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu jest link. [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťli tak, to gdzie?
kasie┼äka ciesze si─Ö ze stworzy┼éa┼Ť taki topik mam nadzieje ze wiele osob,ktore biora L znajdzie tutaj wiele spostrzeze┼ä , Trzymam za Was kciuki. stronie, ┼╝e ma 63cm w pasie i wa┼╝y 50kg przy wzroscie 169cm Tak mia┼éam nie i┼Ť─ç, ale patrz─Ö ┼éadna pogoda to si─Ö przejd─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö, niestety nie odprawia┼é jej fatalny hmmmm fatalnie ale c├│┼╝, bacznie obserwowa┼éam jak Msz─Ö odprawia Ksi─ůdz staruszek ....... musze si─Ö ogranica─ç do max 600kcal dziennie aby cokolwiek zrzuci─ç, wi─Öc przy obecnej niedoczynno┼Ťci powinnam je┼Ť─ç...NIC Mo┼╝e warto to sprawdzi─ç [link widoczny dla zalogowanych]
pzdr Pisz─Ö jak zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie pewnie,w 3 osobie zazwyczaj,nie chc─Ö by mi zarzucano u┼╝alanie sie tu nie o emocje chodzi, nie o ludzi, a fakt problemu,zewnetrzna sytuacje, ┼Ťwiadomo┼Ť─ç tego. Ostatnio s┼éyszalam ro┼╝ne opinie na ten temat. Na opakowaniu wyczyta┼éam,zeby nie przekracza─ç dziennej dawki jodu,czyli nie wi─Öcej niz 1 tableta. tak wi─Öc Drogie Panie naprawd─Ö g┼éowy do g├│ry wi─Öcej wiary w siebie Buty trzeba mierzy─ç, mierzy─ç i jeszcze raz mierzy─ç!! Waga spad┼éa mi 3 kg to my┼Ťl─Ö ze tak w sam raz bo do zrzucenia mia┼éam gdy zaczyna┼éam 12kg czyli zosta┼éo mi jeszcze 9
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na temat g┼éod├│wek polecam ksi─ů┼╝k─Ö G.P.Ma┼éachowa pt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyczytałam na internecie ze Fucidin jest na opryszczke ,stany zapalne..
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto mo┼╝e poj─ů─ç niech pojmuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Meridi─Ö,.... [link widoczny dla zalogowanych] Wg mnie najciekawsze skorzane / skoropodobne spodnie i inna odzie┼╝:
szukalam informacji i bialostockich porodowkach i na wasza stronke trafilam. W ten sposób z koloru czarnego zejdziemy do bardzo jasnego blondu. Moje włosy noszę rozpuszczone. tez mam tak,gdyby nie to ze musze chodzic do pracy to nie robilabym zakupów Opisze Ci wszytko. [link widoczny dla zalogowanych]
BROMA, OPERACJ─ś PIERSI. A ja ju┼╝ nawet efekty zauwa┼╝y┼éam - pupa mi si─Ö jakby podnios┼éa i cellulit jakby odrobin─Ö si─Ö zmniejszy┼é... aby w┼éosy by┼éy bardzo dobrze nawil┼╝one proponuje maseczke z oliwy z oliwek, 2 ┼╝├│┼étka, sok z po┼éowy cytryny (jesli w┼éoski sa blond - cytryna rozjasnia) i ewentualnie to juz wg uznania r├│zne inne olejki (kokosowy, rycynowy etc). Ja si─Ö zgadywa┼éam z ka┼╝d─ů dziewczyn─ů. Czy to wymaga wyrzecze┼ä? Moja ulubiona fryzjerka rozp┼éyn─Ö┼éa si─Ö nie wiedzie─ç gdzie i ju┼╝ szukam tego jedynego od....3 lat!!!! podobnie jak z papierosami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin