Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna
FAQ::Szukaj::Uytkownicy::Grupy::Galerie ::Profil::Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci::Zaloguj ::Rejestracja


Cicha masz rację, to jeszcze małe dzieci, a co będzie jak

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy.
Autor Wiadomo
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:06, 04 Kwi 2014 Temat postu: Cicha masz rację, to jeszcze małe dzieci, a co będzie jak

mnie śmiało), z toksoplazmozą oczną jest inaczej, ciąża to osłabienie organizmu i okazja dla pierwotniaka do ponownego ataku.
[link widoczny dla zalogowanych]
zielono-czerowona to idziemy łepek w łepek. Ja mam pytanie o leczenie kanalowe zęba- ile potrzeba jest wizyt na takie lecznie i gdzie je najlepiej wykonać w Krakowie, zeby tez nie było miażdząco jesli chodzi o koszty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Siedzialam przy stoli i jak taki maly down^^ usmiechalam sie do nich i w duchu powtarzalam sobie, ze wcale nie mam na nie ochoty. [link widoczny dla zalogowanych] Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze.
Dla mnie mogą w ogóle nie istnieć. A jak jest a praca we Wloszech? Co do tej oponki to wielka nie jest, widoczna z przodu też nie - jedynie z boku ją widać .. Czasem nawet są informacje o unieważnieniu kościelnym. Poszedł. [link widoczny dla zalogowanych]
Należy pamiętać, że enzym ten występuje tylko w świeżych owocach – ananasy z puszki nie mają takich właściwośći odchudzających, tym bardziej że zawierają o wiele więcej kalorii. spróbuje i napewno dam znac Tak jak już pisałam u mnie na USG w 12 t.c. [link widoczny dla zalogowanych] Sami apostołowie przecież poza św. Jak te skarpetki dotknelam Mimo,ze moi tez maja dwa lata jakos na ogrodku duzo nerwow zjem i nie ma szans zebym chociaz na chwile usiadla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieci w grupie łatwiej namówić na jedzenie, no i to co innego niż siedzieć w domu z nianią sam na sam..hmmm..Teraz jak nie mam szkoły w weekendy biorę do siebie chrześniaka, bo jest jedynakiem i przynajmniej te 3 dni się nie nudzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
mamamagdalena -większośc z nas ma w stopce podane w ktorym , tyg, dzieci urodzone .u mnie 34 tydz. 5) odbyła praktykę zawodową w zakresie wyceny nieruchomości,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli nie zniknie w ciagu nastepnych 2-3 miesiecy to czeka na mnie stol operacyjny . [link widoczny dla zalogowanych] jak sie ten salon otwiera na Wawelskiej to napewno nie bedzie tani
ktoś coś wie gdzie warto pójść A pieniadze biore bo nie jestem instytucja dobroczynna i nie obchodzi mnie co sobie o tym myslicie. Dzień 6 waga 97 kg;biust 119 cm;pas 113cm;biodra 119cm;uda 65cm. Partnerów może być trzech, albo nawet trzydziestu trzech. [link widoczny dla zalogowanych]
Właściwie sama nie wiem co mnie naszło... [link widoczny dla zalogowanych] też wiedzy med. no i oczywiście ja 63/176cm... Potem z okazji muzulmanskiego swieta ofiarowania Eid al-Adha pozwolili znajomym „uzywac je dla seksu„. Hej!Dziewczyny mam pytanie dostałam 20 dniową kurację najpierw Gynalgin a potem Lactovaginl.Sęk w tym że te pierwsze 10 dam radę przyjąć a potem mam mieć miesiączkę więc mam pytanie co do tego czy moge to aplikowanie przerwać na czas miesiączki? co czujesz ,moja mama i polowa rodziny tez wyjechala za granice
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aż wstyd to przyznać, ale jeszcze tam nie byłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
Staram sie lek jednak zawsze przyjmowac z posilkiem, a jak tylko odczuję ze cos mnie muli, musze cos przekąsic i jest generalnie dobrze. sylwia mam kwitnaca nadczynnosc tak mowila lekarz rodzinna zmiejszylam sobie sama dawke moja rodzinna nie wtraca sie w ustaleniu mi dawki wiec zadawkowalam sobie sama moje tsh to 0;007
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze Was o odp dziekuje i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Ogólnie dodam, bo może ma to jakieś znaczenie, że jestem zmęczona;
dlaczego akurat duze pelne usta sa fajne, duze oczy sa ladne? Zenku, masz rację, ze atmosfera sie zagęściła...no cóż...wrociło do normy chociaż nie mam nic przeciwko dyskusjom w sumie no i wracając do tematu- tak -ja za dwa rówiniusieńkie miesiące od rozmowy z biegłym mialam juz wezwanie na okazanie akt ( bo taka jest kolejność-opinii do domu nie dostajemy). No... SAMA WODA ALE MUSIALAM POZDRAWIAM I DACIE RADE DZIEWCZYNY orientuję się trochę, bo mój narzeczony jest w trakcie takiego unieważnienia... [link widoczny dla zalogowanych]
I co tu robic Wprawdzie mysle o jedzeniu czesto (dlatego staram sie duzo robic bym nie miała nawet czasu o tym rozmyslac)ale nie objadam sie i nie stosuje kolejnej diety i tabletek na przemiane. latac codziennie do jobcenter i miec duzo szczescia... no nie jest z przodu raczej z boku i też ma ok 1,5 cm....... Bardzo bałabym się zażywać coś o czym nie mam pojęcia przecież w składzie może być wszystko!!! tez bylam na kursie fryzjerskim w goworku, polecil mi kolega ktory byl tam na kursie ksiegowosci i bardzo sobie chwalil, ze duzo praktyki, profesjonalna, fajna kadra, wiec postanowilam sprobowac i rowniez w przypadku fryzjerskiego sie nie zawiodlam, wszystko jasne, rzetelnie i z usmiechem do kursanta Wgniatam jedynie żel lub serum z SunSilk (zielone).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czuje sie jakbym wypila z 7 kaw, nakrecona jak maly samochodzik
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylsound - Get Drill & Work [link widoczny dla zalogowanych] to na 100% jest to.
dziś miałam ściągania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odstęp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

julii, a Ty..? [link widoczny dla zalogowanych] Kurcze, świetnie mnie parę razy ściął a potem nagle zniknął.
zwykły wanish do plam , trochę ajaxu , odrobina czegoś co sie pieni : Pewnie zaraz wszystkim powie to co piszę nie odnosi się osób pozostających w związku ze zboczeńcami, nałogowcami, agresorami itp.tylko do tych, którym dzieś tam po drodze się znudziło lub zagmatwało, a są zbyt pasywni, żeby to próbować naprawiać Zadania z kart to np. to znowu ja ta piosenka sie zaczynala tak wakacji czas juz kończy si o ile dogrze pamiętam z góry dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
Witam serdecznie... no ale dziewczyny to przeciez nie sa normalne kilogramy jakie zbiera sie przez pare lat tylko pewnie woda i jedzenie ktore Wam zalega w jelitach (a przynajmniej tak sobie tlumacze:]) wiec wydaje mi sie ze pare dni ograniczen i wszystko wroci do normy Tylko boję się rozczarowania. Moim zdaniem horkruksa wykradł Regulus Black , Brat Syriusz, który odwrócił sie od śmierciożerców Pisałam o tym w poście z 30 czerwca, ktoś taki może miec bardzo roszczeniowe podejście ale ma racje, szkodzi sobie, ale ma rację. JADE TAM Z FACETEM. i nie jestem alkoholiczka i meza alkoholika rowniez nie mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:06, 04 Kwi 2014 Temat postu: Za którymś razem był dobry chirurg!

Basia potrafi tak obciąć włosy, że efekt układającej się fryzury (pomijając minimalne rozdwajanie po tym czasie) utrzymuje się nawet 3 miesiące !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM Sciecie z modelowaniem 60 zlotych, konsultacja bezplatna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 176 cm z tego moje nogi maja 104 cm wiec sa dlugie, sa fajne bo chlopaki sie ogladaja ale zapomnij o obcasch jesli jestes wysoka bo ja jak zaloze obcasy to jestem wyzsza od mojego chlopaka kotry ma 183 [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
nie wiem o co tu chodzi. Na innych PH to ja patrzę z góry... No to teraz wiadomo skąd ta jej zapuszczona figura - Niagara „Zwyczaje żywieniowe kobiet podejmujących zwiększony wysiłek fizyczny. [link widoczny dla zalogowanych]
dla wlasnego spokoju zrobilabym kolonoskopie aby stwierdzic czy twoje jelita sa w porzadku. Jeśli jesteś z małego miasteczka to najlepiej będzie pojechać do najblizszego większego miasta i odwiedzić poradnię, o której Ci napisałam. Tymbardziej wydało mi się BARDZO LEKKOMYŚLNE umieszacznie linku dotyczącego IZBY CELNEJ W OPOLU która skonfiskowała OGROMNA ILOŚĆ LIDY która przekroczyła POLSKĄ granicę ZAZNACZAJĄC JEDNOCZEŚNIE ,że zawiera SIBUTRAMINĘ którą leczy się otyłość . Te formy łysienia mogą występować zarówno u mężczyzn jak i kobiet. o matko , i ten noc steczki i twarz końska kukulskiej.......o rany julek co tym facetom się w nich podoba. ja zrobiłam sobie długi weekend Tam zarobki sa lepsze w porownaniu z kosztami utrymania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowa, eurydyke jesteście??
[link widoczny dla zalogowanych]
do psychiatry nie chodze juz okolo roku, do psychologa jeszcze dluzej...nie miewam jzu atakow zarlocznosci(zadnych) sama czuje kiedy moj zaladek staje sie pelny i nawet potrafie odstwic czekolade w polowie( co naprawde bardzo mnie dziwi) bo juz nie mam na nia ochoty Kwasniewska nie jest gruba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy są jakieś problemy na granicy? [link widoczny dla zalogowanych] Pomocy.
Ale powoli, powoli..i bylo coraz lepiej. Upocona jak mysz ?-nie znałem tego niestety nie mogę biegać ponieważ kuleję dalej, staram się robić brzuszki ale czasami brak chęci czy macie jakieś rady? kroplówka -lewatywa wg mnie najlepsza Zmienilam wiele, zaczelam sie czuc dobrze, alergie zniknely calkowicie na co lekarze oczywiscie nie umieli mi odpowiedziec, a ja pamietam o nich tylko wtedy jak znajomi przypominaja mi jak mi wiazali bandaze [link widoczny dla zalogowanych]
Bella Italia! ja nie przejmuje sie już żadnymi doniesieniami jakie to szwiństwo szkodliwe, bo spróbowałam na sobie i muszę przyznać że jest naprawde dobrze! Czytałam Tango z motylem jeszcze na szpitalnym łóżku, wielu z nas mogłoby pisać podobne historie... Naprawdę warto się stosować do tych rad, ponieważ mam kolczyk od paru dni i nic mi się z nim niepokojącego nie dzieje. Jeśli chcesz by w sądzie Cię reprezentował pełnomocnik, pomagał Ci, doradzał to rozwód bez orzekania o winie (czyli za obopólną zgodą) kosztuje ok 1500 zł i jesli jest proste to się kończy na jednej rozprawie Z orzekaniem o winie - cena pewnie dwa razy wyższa i moze się ciągnąć latami. (ile masz lat) ja byłam kiedyś w Haircoccon na Żwirki i Wigury 13 obsługa bardzo profesjonalna i mają teraz ofertę na gruponie więc możesz przetestować potrafią rozmawiać o włosach jak nikt inny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinnam dostać miesiączkę 15 czerwca i jej nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
buziaki Sumptuastic kołysanka, rozkosz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

położyli mnie na sali z Paniami w zaawansowanej ciąży. [link widoczny dla zalogowanych] 2 tygodnie w szpitalu i 7 miesięcy kuracji po.
Chciałam Wam polecić akademie fryzjerska Hairxtend Poland. A tyje mam bardzo duzo wysilku fiz dziennie(jestem tancerka) a mimo to tyje.Wg mnie moj proble siedziw glowie strasznei sie czuje teraz w moim ciele.Nie cierpie go i to wszystko blokuje lacznie z przemiana materii.Jem l-karnityne 1000 i spiruline(algi) i co?Nic.Zadnego ubytku lo matko do dzis mam polewe jak se przypomne. Kasioolka, ale ja dbam o tegokolczyka wiesz?? nie wiem tez co zrobic z partnerem.... [link widoczny dla zalogowanych]
Jakie macie doswiadczenia? Jestem już po trzech zabiegach fotoodmładzania. Wybieraj raczej zdrowe produkty- duzo warzyw, owocow, ciemne pieczywo, chude miesko, ryby, malo slodyczy (a najlepiej w ogole, ale jest ciezkie do zrealizowania-wiem z wlasnego doswiadczenia ). Większe koło jest ważne przy stabilności i ciężarze użytkownika, no i ogólnie lepiej się jeździ, płynniej. Na niektórych działaja na niektórych nie. Julita38 Myślę, że to żart, ale faktem jest, że ochoty na promile - jak dotąd - nie mam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

12.12.2011 wyrwałam chirurgicznie prawą dolną ósemkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
i bylo to w latach 50tych takze nie mow. zapomniałam - jeszcze jedno ważne pytanko!
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sunny Daisy kup sobie zwykłą \gruszkę\ nie wiem czy to sią tak fachowo nazywa, ale taki gumowy pojemnik ze specjalną końcówką. [link widoczny dla zalogowanych] Mam co prawda plaski brzuch ale wolalabym zeby byl lepiej umieśniony
guma do zucia! Z tym cięzko schudnąć... Głupie ale prawdziwe. Ja mieszkam w niewielkim miasteczku i pewna dziewczyna spotykała się dość często z naszym młodym , nowym wikarym, trochę to było dziwne, bo oni naprawdę często wyjeżdżali, wychodzili gdzieś, poprostu często byli ze sobą. Jak z teściową? [link widoczny dla zalogowanych]
Zgadzam się z przedmówcą. dziekuje za odpowiedzi. szukam piosenki/teledysku, na pewno po 2000 roku. problem w tym, że to przysłowiowe \leczenie pryszcza pudrem\ bo podobno juz wlazila pod mostek . Kasi i muszę wypytać co to za osoba i wam napiszę. to jest wiedza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:07, 04 Kwi 2014 Temat postu: Ale nie każdy ma taką możliwość.

A wiesz co nie wiem jak to jest jeśli nie chce się znieczulenia...nie wiem czy jest możliwość modyfikacji ceny..
[link widoczny dla zalogowanych]
cicha - pewnie że pojedz gdzieś tylko z mężem,jeśli tylko masz z kim choć na dzień zostawić dzieci .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz zalecił wyłyżeczkowanie macicy, ponieważ ciąża obumarła. [link widoczny dla zalogowanych] wiesz mozna mu wszystko ukrocic, pozmieniac numery, wykasowac neta, zabronic wychodzic z domu ale co to da na dobra sprawe?
Będę sobie tu pisała o swoich sukcesach i porażkach. jeden w gornym rogu przy oknie, drugi natomiast przy parapecie, zaledwie, 70 cm od mojej glowy! Pytanie do głodówkowych weteranów: ?? Hej witam wszystkich, tez mam aparat ilizarowa. [link widoczny dla zalogowanych]
Konieczna jest wówczas regeneracja, co najmniej co miesiąc. Sprawdź ortografie w słowniku i pózniej pisz reklamy Pozdrawiam Jesteś już w pełni wyleczona? z checia bym poczytala ksiazke,o ktorej piszesz,ale najpierw musze poprosic kogos z rodziny by mi ja kupil i wyslal, tak samo te testy paskowe,bo pewnie takie tez tu znajde ale w holandii to nie wszystko mozna sobie kupic w aptece jak u nas bez przepisu lekarza. to mam ochotę wyjąc gumę z majtek i strzelić sprzedawcom w pysk !!! Suicide.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem bardzo ciekawa jego opini.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bluzki i swetry dopasowane (ale nie pękające w szwach) a nie luźne ( chyba, że chcesz wyglądać na 10 kg więcej): w zasadzie to zeby miec ladna figure trza cale zycie byc na takiej zdrowej diecie czyli malo zlych tluczczy, malo weglowodanow zlozonych, duzo warzyw nabial.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja na pewno napisze ale watpie czy do Ciebie wtedy dojdzie jesli nie bedziesz miala mnie zapisanej [link widoczny dla zalogowanych] Przychodzi maz i pyta ( tak samo zaskoczony ze znowu corka)jak mala ma na imie a ona do niego nie pamietam jutro dowiesz sie z gazety!!
nazywaja sie cellasene, poleciła mi je moja ciotka-fanka odchudzania. wez sie zastanow Ja mieszkam koło Białegostoku wyczuwalna na dziasle? Kazał mi przed zabiegiem dobrze odkazić i ma być wycięcie klinowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczynki dojrzewajace przedwczesnie, choroby kobiece, bezplodnosc, depresje, agresja, stany lekowe, a na wszystko znajdziesz lekarstwo, jeszcze wiecej chemii do zoladka. Przejażdżam kazdego dnia koło MRAGINESSS-u, mają zawsze sporo klientów. OMD - Maid of Orleans Zapraszam na powiększanie ust kwasem hialuronowym. Niby wszystko juz wiem, niby juz wszystko widzialam a jednak nadal z Nim jestem - milosc? Stabilizacja rzeczywiscie zakochana złośnica , polecam to nie jest kolejna komedia dla idiotów, a wzruszajacy jest rainman
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo skoro masz takie problemy z kośćmi to powinnaś mieć inną metodą wydłużaną nogę..np przez wiórki (czy jakoś tak), bo wydłużyć powinnaś, przy tak dużej różnicy..
[link widoczny dla zalogowanych]
16162069 jedyne co mnie ratuje, to przeogromna wola i chęć lepszego zycia, dobrego- nie umiem tego określić...bo przecież i zyciem można oddac Bogu szacunek,podziękowanie...to takie trudne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani ktora zdecyduje sie isc na kurs nic nie placi!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ale wesołe przynajmniej tak czy tak jak ktos sie plaszczy na forum Sowińskiego 15 powiadasz ...
Ale potem przestałam uważać na to, jak się odżywiam i zafundowałam sobie dodatkowe kilogramy. Proszę wejdź tylko na ten link i nic więcej! Ustawia sie pacjentowi odpowiednia diete a dwa/trzy dni wykonywana jest gleboka lewatywa. Heheh czy insteresuje cie w jaki sposob powiększają się piersi na anty 2 lat i teraz to niebo i ziemia. [link widoczny dla zalogowanych]
Miłej imprezki! Grzegorz Ciechowski - mój nr. Mam problem drętwieje mi u lewej ręki mały palec i od małego palca do końca dłoni, odrętwienie mam w dzień i w nocy non-stop, na początku sam palec mi drętwiał a teraz poszło dalej, nie wiem co mam robić Nie dam rady! Chciałbym pracować w wśród przyjaciół. fotomontaz na pewno Ale sprzątać mi się nie chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam kolczyk od tygodnia i musze przyznać że mam kilka komplikacji, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widziałem, że tam sporo osób kupuje więc to mnie też zachęciło. Miłam już większy apetyt, a może to z powodu całej tej imprezy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trzeba sie zapisywac wczesniej! [link widoczny dla zalogowanych] U mnie dziś tylko minus 0,2 kg, ale dostałam okresu...
Szukasz meizitang? wąskie biodra i dlatego masz wystający brzuszek ? tak czytam co niektóre wypowiedzi i wiekszosc ucieka od czarnego koloru a ja wczoraj z blondu przefarbowałam na czarny farbą loreal casting troche maja poblask granatu,wstałam z rana bo troche nie moge sie przyzwyczaic zobaczymy co bedzie jak narazie mi sie podoba włosy mają ładny lśniacy kolor czego nie można było powiedziec przy blondzie mimo czestego podcinania i używania różnych odżywek włosy były matowe(obecnie mam włosy do ramion) a blond miałam przez ponad 8 lat.pozdrawiam Killus to dobrze ja jush tez nie mam czerwonego:d i sie z tego ciesze:*tylko dzis mnie kolezanka niehccacy zahaczyła bluzka bo chciala go zobaczyc ale nic na szczescie sie nie stało..a wiecie duzo osob mowi ze trzeba nosic luzne bluzki ja tam nosze obcisle i swietnie sie goi wiec wiecie to od niczego nie zalezy.. Jak ja marzę o morzu. [link widoczny dla zalogowanych]
umarlemu kadzidlo. właśnie jadłam śniadanie jogurt z płatkami i zajeło mi to conajmniej z 30 minut nie moge jeść ale to chyba dobrze owszem, miała 58cm w talii, ale ona nie waży więcej jak 50kg przy wzroście 174cm, a to chyba różnica, nie? Czuję się świetnie chociaż na początku nie było najlepiej, dzisiaj mam nawet power i mogłabym góry przenosić A i kolezanka - ktora podczas ciazy przytyla 28 kg (wczesniej wieczny chuderlak) tez sobie poradzila w ciagu roku. Obudziła się moja córeczka, wręczyła mi kwiatuszki laurkę i czekoladki, robiłyśmy razem sernik na zimno. Świeży szpinak dokładnie umyj, odciśnij nadmiar wody i drobno posiekaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin