Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna
FAQá::áSzukajá::áU┐ytkownicyá::áGrupyá::áGalerie á::áProfilá::áZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciá::áZalogujá ::áRejestracja


zawsze byłam pod jego urokiem .

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y.
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prwie rodzina ;p



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:06, 09 Kwi 2014 Temat postu: zawsze by┼éam pod jego urokiem .

O prosze jednak zalozylas topic,no tak,szybciej mozna sie czegos dowiedziec bo ludzie beda pisac prawdopodobnie na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Czemu mamy sobie odmawiac tej przyjemno┼Ťci a┼╝ na kilka dni??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja by┼éam na giszowcu u pani kasi,jak kto┼Ť nie zna to taka z zielon─ů grzywka przynajmniej ostatnio mia┼éa :-a) ludzi to tam za du┼╝o jak dla mnie,straszny gwar,tragedii nie by┼éo ale m├│j m─ů┼╝ nie pad┼é na kolana,to oznacza ze mo┼╝e by─ç par─Ö tygodni p├│┼║niej by┼éam u Pana Wojtka Nooo i...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zero... [link widoczny dla zalogowanych] Nie chce sie z Toba sprzeczac nie o to tu chodzi.
witam ja mam ten sam problem co wy ja mia┼éem 8 razy sciogany paznokiec chcia┼éem sie dowiedziec czy kto┼Ť z was wie co┼Ť na temat leczenia tego problemu s┼éysz┼éem co┼Ť o klamrach zak┼éadanych na palec ale nie nie na ka┼╝dy paznokiec mo┼╝na je za┼éo┼╝yc na przyk┼éad gdy stan wrastania jest ju┼╝ bardzo zawasowany bodz robi sie na tym dzikie mieso czy kto┼Ť z was wie cos na temat leczenia tego cholerstwa by┼ébym wdzieczny za podzielenie sie informacjami. Hej.Polecam fryzjera na paderewie w Katowicach. NIE OGL─äDA┼üAM OSTATNIEGO ODCINKA. tez przegi─Ö┼éa Kwadratowy Ale jakby kto chcia┼é to pode┼Ťl─Ö ten adres mailikiem. [link widoczny dla zalogowanych]
i naprawde wygl─ůda jak nowy aa nie zapomnij go uprzednio wytrzepa─ç !!! By┼éam u innego lekarza i ten mi powiedzia┼é, ┼╝e widocznie tego, kt├│ry da┼é mi od razu ca┼é─ů tabletk─Ö zgubi┼éa rutyna. Kiedys pisa┼éam na ten temat w innej zak┼éadce i tam fajnie dziewczyny sie wspiera┼éy ale teraz tam cisza ja juz tez od pewnego czasu mysle o powiekszeni sobie ust ale caly czas mam jakies obawy , to ze nic nie bedzie widac albo ze bedzie brzydko. Jesli, kt├│ra┼Ť z was mia┼éa podobny problem to prosz─Ö o opisnie swoich do┼Ťwiadcze┼ä z tym zwi─ůzanych . to ile tluszcz spale przy tym odchudzaniu ????????? czy jesli ugotuje zupe z samej kapusty,cebuli,koncentratu i kostek rosolowych to tez na niej schudne???czy musze gogotwac z selerem i papryka???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze troch─Ö i b─Öd─ů robili ┼éapanki na ulicy ┼╝eby znale┼╝─ç jakiego┼Ť nowego pracownika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poprzedni lekarz powiedzal mi ze nie ma co zmieniac i nawet po operacji nos bedzie wygladal tak samo. Zdecydowa┼éam sie na powi─Ökszanie ust poczta pantoflowa dowiedzia┼éam sie o pani dr Wandzie Koziarskiej z Warszawy podobno przyjmuje na Ochocie na Opaczewskiej ...czy kt├│ra┼Ť z was korzysta┼éa z jej us┼éug i mo┼╝e mi co┼Ť powiedzie─ç na temat aktualnego cennika itp...?
Bli┼║niaki Choteckiej i Pazury maj─ů na imi─Ö:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest dobra 204-14-53 i 0505-797-154 [link widoczny dla zalogowanych] Piszczie jak sobie z tym radzicie!Spokojnych swiat
Macie szczescie miec wlasnosciowe, czy placicie affitto? [link widoczny dla zalogowanych] orzane.html hm wiem cos o tyciu ja biore juz trzecie opakowanie bromka i oczywiscie tez jestem caly czas glodna nio juz mi sie przytylo i to nie malo. pisz jak tam sie maj─ů twoje plany zwiazane z tym wieczorem, no i kiedy masz wesele, tzn.b─Ödziesz ┼Ťwiadkiem Ktos chyba w g├│rze nade mn─ů czuwa zebym nie zdj─Öla aparatu za szybko Okaza┼éo sie, ze miejsce w szpitalu jest dopiero na 13 maja, wiec jeszcze 3 tygodnie z hakiem zamiast 2 Troszke mi szkoda, bo wesele kuzynki przesiedze w takim razie, ale moze moja kosc bedzie mocniejsza troszke [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie od poniedzia┼éku prawie -3kg,wiem ┼╝e na pocz─ůtku g┼é├│wnie woda schodzi ale i tak si─Ö ciesz─Ö ┼╝e wzi─Ö┼éam si─Ö za siebie amlepi - obecno┼Ť─ç muszek w┼éasnie jest spowodowana BRAKIEM paj─ůczk├│w Zreszt─ů widz─Ö, ┼╝e coraz cz─Ö┼Ťciej kobiety si─Ö skar┼╝─ů na opiek─Ö poporodow─ů, wi─Öc co┼Ť musi w tym by─ç. Ja popadlam w oba te skrajne przypadki! (sotto voce-pol glosem czyli,to moje ukochane perfumy byly) Additive benefits of long-chain n-3 polyunsaturated fatty acids and weight-loss in the management of cardiovascular disease risk in overweight hyperinsulinaemic women. Ja mam kolczyka w p─Öpku i goi┼éo mi si─Ö ok.miesi─ůca, troche bola┼éo.
Dodam ┼╝e do rozja┼Ťnienia planowa┼éam urzy─ç samej farby bez rozja┼Ťniania w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zycie nie sklada sie z samej zabawy, stad dzieciaki teraz takie rozpieszczone.

3 teraz licz─Ö na sukces w postaci kochanego dzieci─ůtka
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta dziewczyn cos sie \obija\... Ja tam nie lubie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trzymajcie kciuki [link widoczny dla zalogowanych] Kuba Wojew├│dzki
W┼éosy si─Ö wtedy bardzo niszcz─ů (kr─Öcone) no i brzydko wygl─ůdaj─ů. Uzgodni┼éam ju┼╝ termin na konsultacje w Gliwicach na 24.06., kazano A ci co zachoruja na starosc to zle zniosa,bo to choroba wieku dzieciecego. Ehhh mieszkam w Anglii, niestety tu jest pe┼éno tych paskudnych potwor├│w, dorastaj─ů do jaki┼Ť monstrualnych rozmiar├│w. Kt├│ra mo┼╝e jest, ale wcale nie musi by─ç idealn─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éam zrobi─ç piekny blond na 4 miesi─ůce przed ┼Ťlubem, a wysz┼éam jako szatynka z mocno KASZTANOWYM odcieniem w┼éos├│w! ziarnina. 2) gdyby wyciac z jego zdjecia tylko oczy to nie byly by szczegolne bez SAMEGO zainteresowanego Do Poszukuj─Ö... - spr├│buj pos┼éucha─ç tego... Eh. jest wiele pomys┼é├│w a ci, kt├│rzy nie lubi─ů szpinkau, to zapewn─Ö t─ů niech─Ö─ç wynie┼Ťli z przedzkola [link widoczny dla zalogowanych] ,3,title,Brudna-prawda-o-Wloszech,wid,11233395,wiadomosc .html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cóż, ja to samo pytanie zadawałam osobom, które już wyjechały.
tw├│j jad┼éospis nie mo┼╝e przekroczy─ç wi─Öcej ni┼╝ 20g w─Öglowodan├│w dziennie, g┼é├│wnie pod postaci─ů warzyw sa┼éatkowych lub innych warzyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za┼éo┼╝y┼éam klamr─Ö metalow─ů i to jest najlepsza decyzja jak─ů mog┼éam podj─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny zamiast odkurzacza zastosujcie elektryczna banke chinska.
[link widoczny dla zalogowanych]
cos nie tak z linkiem Pomyliłam się
Po wszystkim polozna polozyla mi mojego synka na brzuch.
za wszystko zaplacilam 100zl
Wszystko co najbli┼╝sze sercu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba zartujesz.... [link widoczny dla zalogowanych] Ta jesli zjesz 200gram wegli i 200gram tluszczu to wegle w calosci zostana zamienione w energie i nadwyzki zamienione w tluszcz, ale po zjedzeniu jednarozowo 200gram tluszczu tylko 90gram zostanie wchloniete reszta zostanie usunieta z organizmu.
jestem ciekawa czy ktos dopisze cos wiecej. Teraz się zastanawiam czy robić sobie ten kruczoczarny kolorek na włoskach... nie rozstaje sie juz z nimi i ogladam sie za 2 para ja mam podobny problem z tym ze drętwieje mi tylko lewa ręka ( czasem lewa noga, lecz znacznie rzadziej), w tym czasie odnoszę wrażenie ze stosunkowo gorzej widzę i lekko kołuje mi sie w głowie. Kiedy ja będę ważyć 85 kg..............???????????? [link widoczny dla zalogowanych]
Doradza┼éa┼Ť te┼╝ zakupy przez internet- powinna┼Ť wiedzie─ç (skoro jeste┼Ť tak─ů znawczyni─ů) ┼╝e nawet je┼Ťli jest du┼╝o rozmiar├│w (co za tym idzie ma┼éa rozpi─Öto┼Ť─ç pomi─Ödzy nimi) to i tak nie zawsze trafisz na odpowiedni nawet na przyk┼éadzie ciuch├│w- nosz─Ö rozmiary od S nawet do XXL, wi─Öc nie udawaj wszechwiedz─ůcej, skoro tak nie jest... Kolejna rzecz,dziewczyny,co tu robi─ç ,gdy si─Ö nie chce nawet wypr├│┼╝nia─ç ,fajnie bo wygodniej ale zaczynam si─Ö przejmowa─ç,rad┼║cie,pouczajcie bom laik. Odniesie si─Ö kt├│ra┼Ť merytorycznie? Wszystko jest tam w porzadku? Dolna warga ok g├│rn─ů tylko nigdzie dali ostatnoi ogloszenie i co ?? ´╗┐Oczywi┼Ťcie z partnerem z Ta┼äca z Gwiazdami Marcinem Hakielem!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na wolnych obrotach 25-min max, pot mi oczy zalal
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin