Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna
FAQá::áSzukajá::áU┐ytkownicyá::áGrupyá::áGalerie á::áProfilá::áZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciá::áZalogujá ::áRejestracja


Za dwa tygodnie, moze wczesniej bede farbowac.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y.
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prwie rodzina ;p



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 21:43, 08 Kwi 2014 Temat postu: Za dwa tygodnie, moze wczesniej bede farbowac.

Ci─Ö┼╝ko┼Ť─ç ko┼é─ů zamachowego jeden ma 14 drugi 13kg wiec r├│znica niewielka
[link widoczny dla zalogowanych]
jest takie, ┼╝e aby co┼Ť otrzyma─ç musisz co┼Ť od siebie da─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze raz bardzo prosze o jakies informacje...napiszcie prosze jak wy sobie radziliscie w pracy sezonowej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fatalnie mierzy t─Ötno. [link widoczny dla zalogowanych] co do mojego ostatniego okresu, to w sumie go nie bylo wlasnie przez ten gynalgin i potem zaczelam od razu lykac hormony.
mam z tamtad strasznie duzo rzeczy szkoda tylko ze maja dos duze romiary s to prawie m zwlaszcza w dzinsach mam nadzieje ze beda xs czekam na nowa kolekcje juz niedługo jakis 1 tydzien stronkawww.re-reserved.com/ dla tych co jeszcze nie szaleja za tym sklepem 1000 kal jedni uwazaja za panaceum inni za zbrodnie na wlasnym Spiewa facet A Tobie FeBe udalo sie zalatwic, to co chcialas? tak przebiegła była [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny a co s─ůdzicie o doktorze Karmowskim? GDZIE KO┼âCZY SIE LOGIKA I SENS ZACZYNA SIE TRADE Ale s─ů do┼Ť─ç drogie i trzeba stosowa─ç bardzo regularnie przez par─Ö miesi─Öcy! To powinien by─ç Ksi─ůdz!!!!!!!!!!! Czuj─Ö si─Ö tak nijak, mam s┼éabe nogi i bol─ů mnie oczy, zajrz─Ö wieczorem. Kuzynka z Warszawy nie mo┼╝e si─Ö nachwali─ç co ta maszyna potrafi , wyniki s─ů ju┼╝ pono─ç po paru razach . w II - tylko 1,1 kg (4 dni zastoju), jutro ko┼äcz─Ö 3 tydz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wasik-5zl
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam was wszystkich ja juz sie nie moge doczekac 4 lipca minie juz wtedy 3 miesiac i dam znac jak to wyglada!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a co ja mam na czole sobie zrobic czarna kreske?nie rozumiem Kamcia zmarznięta, Taktaczusia gardło boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I ostatnia według ciebie bzdura - witaminy - magiczne słowo które ma za zadanie ucinać dyskusję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
i Naprawde daj sobie czas..

Rowniez choruje na bulimie, lacznie juz jakies 4 lata, ostatnio czuje jakas dziwna kluche w gardle, tzn bardziej jest to przelyk i utrudnia mi on polykanie sliny bo z obzarstwem nie mam problemu do tego pale papierosy, miala tak kiedys ktoras z was ? [link widoczny dla zalogowanych] Tak si─Ö pisze ┼╝e ze wzgl─Öd├│w rodzinnych itp.
Do wyboru Tarn├│w, Nowy S─ůcz, Zakopane [link widoczny dla zalogowanych] 63-67 cm, to jest to europejskie 65, a francuskie 80; Chyba si─Ö pocieszam. Ale o nim mysl─Ö przy innej okazji. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupi─ç je mo┼╝na na allegro (od zatrz─Ösienia tego) lub w ka┼╝dym sklepie elektrycznym. masakra a czuje sie jeszcze gorzej. Oczywiscie, masz racje mowiac, ze trzeba brac odpowiedzialnosc za swoje slowa i ja ja biore, bo UFAM Bogu, wierze, ze wysluc***e naszych prosb, gdybym w to nie wierzyla moja wiara bylaby nic nie warta. syn Ka┼Ťki Cichopek-Adam I tak te┼╝ zrobi┼éam. Za ca┼éo┼Ťc skasowa┼éa mi potworne pieni─ůdze i powiedzia┼éa, ┼╝e do ┼Ťlubu b─Öd─Ö musia┼éa sobie kupi─ç kosmetyki, kt├│rymi b─Ödzie mnie malowa─ç, ┼╝ebym mog┼éa sobie makija┼╝ w trakcie wieczoru poprawia─ç. -Szymon Majewski
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiara w to, ze moge zmienic swoje beznadziejne zycie w nowe doda nam sil ..to ona pozwoli nam postawic ten pierwszy krok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ten sam problem co chyba wszyscy z Was.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem bardzo zaskoczona negatywnymi opiniami o NEO na Grodzkiej!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mog─Ö powiedzie─ç wszystko, co najlepsze o salonie Eric Stipa w M1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ten rusek zajezdzał mi Enriqiem Iglesiasem
Pozdrawiam ,trzymajcie si─Ö!!

Witaj olala no i ju┼╝ masz to za sob─ů.Gard┼éo poboli troch─Ö ,po intubacji tak jest ale z dnia na dzie┼ä b─Ödzie coraz lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] Rozmowa z anestezjologiem.
Do komponowania posi┼ék├│w u┼╝ywa─ç mo┼╝na wszelkich przypraw, z wy┼é─ůczeniem cukru (zast─ůpi─ç s┼éodzikiem) i z ograniczeniem soli. Jest takie dobre ─çwiczenia na biust. woda Studiowa┼éam rok po┼éo┼╝nictwo - powiem tak studia do┼Ť─ç ┼éatwe w por├│wnaniu np. a jaki koszt tej wizyty?? [link widoczny dla zalogowanych]
Proponuj─Ö sprawdzi─ç i podawa─ç RZETELNE informacje, a nie bzdury ratuj─ůce lekarzy wkurzonych na to, ┼╝e kosmetolodzy zdobyli ich uprawnienia. Ale je┼╝eli wycie┼éy┼Ťcie sobie ju┼╝ paznokie─ç to naprawd─Ö polecam Tribiotyk (kt├│rego u┼╝ywa─ç w ostateczno┼Ťci, gdy┼╝ cz─Öste korzystanie z antybiotyku powoduje brak jego dzia┼éania!), idealnie goi rane po wbitym paznokciu jak i powoduje, ┼╝e dzikie mi─Öso si─Ö zmniejsza, a┼╝ w ko┼äcu wysusza. rick astey-never gonna give you up A moze byc zolty? jakie znacie przepisy na te zupke Problem z bialkiem jest taki ze jesli jest go za duzo to organizm go sobie zamienia na wegle i wtedy wychodzi sie z palenia tluszczu. Po nim przesypiam dobre 7 - 8 godzin jak dziecko.
Na szcz─Ö┼Ťcie nie musz─Ö si─Ö dzisiaj rusza─ç z domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie jednorazowe ob┼╝arstwo w ┼╝aden spos├│b nie spowalnia tempa utraty wagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam natomiast ubytkow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz nie m├│g┼é uwierzy─ç,┼╝e przy mlekotoku mo┼╝na tak szybko zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e.A nam si─Ö uda┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz wybor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jua tez mam takie jakie┼Ť kr─Öcone czy falowane. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny gdzie jeste┼Ťcie???????????
Bolało nie powiem ze nie znieczulenie działalo ale nie tak jak powinno poniewaz miałam zbyt duzy stan zapalny Sciagnał paznokiec wyciał dzikie mieso trwalo to jakies 2 minuty. Kurcze boj sie. 1 roku Bardzo delikatny, precyzyjny, a moja wizyta ani za długa ani za krótka. a po 2. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja by┼éam ostatnio no i pojecha┼éam do opola do plastykai wielka klapa nie potraktowa┼é mnie wog├│le powa┼╝nie jak mu powiedzia┼éam ze blizna ma 2,5cm mi sie wydaje ze on jest nastawiony na duuze sprawy a nie chcia┼éo mu sie bawic i mi pom├│c jestem rozczarowana i za┼éamana tym nie wiem co dalej robic czy jechac jeszcze do innego.Jestem rozbita.A napisz prosze skad by┼é tw├│j plastyk z jakiego miasta .Chcia┼éabym jednakpojechac i dla por├│wnania zobaczyc co powie inny. Ja mam nie wyko┼äczone pi─Ötro w stanie surowym zaraz po budowie . Czy mo┼╝e kto┼Ť wie jak mam napisa─ç w pozwie o alimenty,┼╝e chc─Ö otrzyma─ç alimenty za kilka miesi─Öcy wstecz od mojej matki,t.j. Ale trzeba im przyzna─ç, ┼╝e mimo ┼╝e si─Ö k┼é├│c─ů, to jeden za drugim obstaje. Nie wiecie? P.S. od jakiego┼Ť czasu zacz─Ö┼éam u┼╝ywa─ç pianki do w┼éos├│w kr─Öconych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona G│ˇwna -> Nowe pomys│y. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin