Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna
FAQ::Szukaj::Uytkownicy::Grupy::Galerie ::Profil::Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci::Zaloguj ::Rejestracja


Obejrzałam przed chwilą stronę mojego turka na facebooku.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy.
Autor Wiadomo
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 13:56, 04 Kwi 2014 Temat postu: Obejrzałam przed chwilą stronę mojego turka na facebooku.

A zupełnie co innego słyszeć o tym, a zupełnie co innego odczuć to wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam! 8.Czy wspomagacie się w komisie częścią rzeczy nowych?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy wysłac go do jego lekarza zeby tez sie zbadał czy nic nie ma, ale piszecie tu jak jest grzybica a ja mam nadżerke a nie grzybice???? [link widoczny dla zalogowanych] Sadze, ze jest to komorka, wiec stad sie nie dodzwonie, niestety.
za odpowiedź z góry dzięki. dzieli mnie 35 kg. zaczelam 3 tyg temu .. chyba w ten sam czas złapałem anginę po prostu. Były nawet zmodyfikowane diety pod katem cellulitu właśnie. [link widoczny dla zalogowanych]
czynsz plus podatki zezra cie zywcem. 25% szasns na ciąże) - nadmieniam, że nie był to napewno na skutek brania meridii taka fajna piosenka podejrzewam że jest ona troszkę starsza jakby komuś coś pasowało to proszę podawać tytuły a ja będę uwarznie słuchał czekam ma odpowiedzi z góry dziękuję Ani sie waz załamywac !! Moze jest ktos w podobnej sytuacji do mojej? a jesli jezdzisz na rowerku z duzym obciazeniem to oczywiscie ze ci sie miesnie robuduja !! fora to najlepsze miejsca dla gabinetow na reklamowanie swoich uslug, takie realia niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kasia.korda, nie nie warto i nie próbuj dziewczynom wciskać kitu, że duży biust to kalectwo, które należy leczyć operacyjnie
[link widoczny dla zalogowanych]
G... A ja już wczoraj wieczorkiem spakowałam swoją torbę i tak jak by jestem gotowa na nowe wyzwania A jak jeszcze będę mogła odebrać zamówione w sklepie nosidełko, to już wogóle będę gotowa na 100% na przyjście mojego maluszka na świat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

noi znalazłam słynny zespół cieśni nadgarstka. [link widoczny dla zalogowanych] ja w ciagu 3 dni jedzenia tak 2100 kalorii przytylam kilogram
Pomożecie ? Oczywiście, że byłoby bardzo przykro, gdyby wyrok był negatywny- ale po co sie juz teraz tym denerwować? bardzo fajne forum dla wszystkich zainteresowanych Hiszpania Oczywiście łatwiej jest zapobiegać niż leczyć,ale dopóki z włosami jest wszystko o.k mało kto się nimi przejmuje. Jeszcze jedno pytanko czy warto dodatkowo zazywać L-karnityne jeśli tak to jaką firmę wybrać.Z góry dziękuję i jeszcze raz pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] egorie.php?duzy=3909&waluta=PLN〈=pl no włśnie jak tam jest? Bee sledzić topik, mama nadzieje że jacys producenci wkońcu przejrzą na oczy i zaczną robić buty rowniez dla takich `fenomenów` jak my Najlepiej jest udać się do lekarza na konsultacje. Przyglądam sie wpisom od dłuższego czasu i strasznie Wam zazdroszcze że juz jesteście PO. Nawet aparatura nic nie wykazywała. Wybieralam sie tez teoretycznie do lekarza, ale zawsze cos mi na przeszkodzie stanelo, jak to przy pracy i domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczynki-wpadłam tylko powiedzieć,że żyję,chudnę i pojawię sie wieczorem- spadam do pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
ludzie , dlaczego ludzie dla ludzi są tak nieludzcy..???? ale moge spytać..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A poza tym żadna z nas nie ma patentu na nioeomylność i n a w e t meridia z gazety nie jest nieomylna. [link widoczny dla zalogowanych] sałatka rybna, 2 plasterki pomidora.
nooo.ewentualnie Rysio z Klanu... a szkoda chyba nosic ładne ciuchy po domu Z Wawelskiej się wyleczyłam. mogliby naprawde zmienic ksztalt tej tabletki- bardzo ciezko ja sobie wsadzic Regine i Motylek pozdrawiam serdecznie [link widoczny dla zalogowanych]
ja teraz obmyslam plan wyjazdu na wycieczke w cieple kraje . Te pajaki, ktore wtedy sie u nas pojawily byly naprawde ogromne. swiat wg garpa. 5. Wyglądałam koszmarnie, staro, źle mi w ciemnych kolorach. Ej dziewczyny niedawno bylam u ginekologa pierwszy raz w zyciu... poszukuję gabinetów kosmetycznych w Bielsku Białej lub okolicy wykonujących zabiegi fotoodmładzania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wpadlam w rozpacz juz nie wiem kto ma racje i czy powinnam sie leczyc czy nie, dzisiaj powtórzyłam sobie badania w sanepidzie i w jeszcze innym laboratorium, a jutro jade do innego miasta do jeszcze innego laboratorium...chce miec trzy niezależne wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Yaiya dasz radę !!! [link widoczny dla zalogowanych] Ale nie poddam sie.
mam 96z hakiem ale niezle sie trzymam...laski Niestety nie określono u mnie konkretrnie miana IgM- wyniki wskazują, że jest dodatnie. Rehabilitacja. 1. To, ze nie pracujesz wcale nie znaczy, ze sie obijasz! [link widoczny dla zalogowanych]
Następną kontrolę lekarz wyznaczył nam jak mały skończy 2 latka. ale z drugiej chciałabym zeby juz był miesiąc i chociaż z kilka kilo mniej Polecam dla Krakowianek! to nie jest program na polskie realia. chciałam to wszystko zrobić tak, żeby było jak najmniej kłopotu później, niestety nie uniknęłam tego. Napewno dasz radę, jakby co to pisz. Pewnie Genia, Wiesiek, Janek, Irka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 13:56, 04 Kwi 2014 Temat postu: Sam ząb i rana na dziąśle mnie nie boli, jedynie wkurzaj

Witam wszystkich u mnie 31kg mniej sama nie mogę w to uwierzyć że dałam radę a jednak i 70% mojego sukcesu to orbitrek!
[link widoczny dla zalogowanych]
Błędne koło. drzacymi rekoma trzymalam to lustro dopoki Mala sie nie pojawila.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

On sie napatrzy na to piekno, bo nie gasi caly czas . [link widoczny dla zalogowanych] Bylo mi z nim cudownie, mowil mi ze mnie kocha, chce miec ze mna dzieci i spedzic cale zycie, byl wzorem dzentelmena,czuly, mily az.....za ktoryms razem dodal ze ma zone i dziecko, ale papiery sa juz w sadzie...hmm...nieźle prawda
Do tego doszły równie silne bóle głowy, które nigdy mi się nie zdarzały. a ja mam pytanko. Hehe... Napewno zadne \prochy\ nie sa tak zdrowe. Proponuje nie korzystac z ogloszen o prace w polskich gazetach poniewaz mozesz sie naciac. [link widoczny dla zalogowanych]
17.00 jajko Mimo przeprowadzonego w salonie remontu, mającego wywierać na potencjalnych klientach wrażenie elitarności, luksusu i prestiżu realnych zmian na lepsze, niestety brak. w Glasgow, jak wszedzie, zalezy od dzielnicy, w sredniej, czyli w miare spokojnej, czyli w takiej jak mieszkam, placimy z mezem 325 za wynajem, ok 110 taxu, co 2 miesiace prad, a jesli masz prad na karte- bardzo czeste, to jedna karta kosztuje 5 poundow, wystarczala nam na 2-3 dni.Pozdrawiam up witam was wszystkich. Gdzie fajnie doradzają kolory i fryzurki ? ja właśnie teraz mam okres i nie widze różnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z nawalem mlecznym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiono mi mnóstwo badań hormonalnych, usg dopochwowe. Sałata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

..$...............................$ [link widoczny dla zalogowanych] i sa fajne.
Zadbana i lubiaca dzieci. Maja studoia w roznych miastach. A Ty? Sam mapierek to trochę mało w tym kraju. a przedewszystkim czy kochasz męża, i podejmij właściwą dla siebie decyzję,życie szybko mija i uroda także [link widoczny dla zalogowanych]
własnie wiem ale chyba zastanawiała się czy go na końcu nie usmiercic. podejmowana tego dnia dieta i ćwiczenia. Należy wspomniec o przemywaniu solą fizjologiczną ( z apteki) i smarowaniu antybiotykiem w żelu - tribiotikiem. Bo widocznie nie jestem dośc dobrą żoną żeby to wszystko ogarnąć......Ale---przecież on jest dorosłym człowiekiem-dlaczego to ja mam się za niego wstydzić? mysle ze seksuolog nie jest zlym rozwiazaniem. Są bardzo widoczne, i bardzo kłopotliwe jest ich ukrywanie. wygląda na to, że panną będę tak koło 2018 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam porozdwajane końcówki i gdy je roczeszę na sucho to mam siano.
[link widoczny dla zalogowanych]
najważniejsza jest dieta, dużo białka mało węglowodanów i przede wszystki ćwiczenia aerobowe a nie siłownia są najlepsze na spalenie tłuszczu. bo miałam brzydki nick , jak sądzę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pytanie do Was, może ktoś z Was wie i umiałby odpowiedzieć na moje pytanie [link widoczny dla zalogowanych] Może warto zapytać w sadzie na jakim etapie jest sprawa.
sama sie zastanawiam gdzie takie mutanty sie chowaja. Niekoniecznie 75 nie bedzie pasowal. Ja ledwie mogę mówic, pytam, czy musi koniecznie robić to teraz, a ona, że sądząc po odgłosach to papieru mi raczej nie wystarczy(wymiotowałam i wypróżniałam się na zmianę)... Ba! Ktos pytal o ssanie oleju na glodowce, moze do 3 dnia to dobry pomysl, ja bym sie bala, ze to bedzie znak dla zoladka ze musimy trawic, czyli produkowanie nadmiaru sliny, duzy apetyt, a w zwiazku z tym produkcja sokow zoladkowych. [link widoczny dla zalogowanych]
Problem lezy po pierwsze w psychice.Bo tak jak Anka tez czasem jem po to by zwracac.Nie po to by czuc smak,czy ze czynnosc jedzenia cos mi daje,uspokaja.Chodzi o sam element oczyszczania.Wyrzucania z siebie negatywnych emocji w ten sposob.My po prostu nie umiemy inaczej i tego musimy się nauczyc. Najprosciej w swiecie nie rozumiesz jest to dla mnie bardzo ważne żeby wiedzieć, bo jeśli zrobię złe to będą odpadać albo sie połamią... Nawet nie muszę brać antybiotyków. Czyli przekroczenie granicy wagi zakodowanej, sprzed diety w lo i na studiach. mnie troszkę poprawiło chumor, a tez mam ogromne kompleksy na punkcie piersi... A można ten kształt uzyskać operacyjnie??
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Smieszy mnie to,ze ocenia sie ludzi dobrze ich nie znajac,buduje sie mit kobiecirzy na opowiesciach panienek,ktore poprstu bedac latwa zdobycza daly tego krzywy obraz...
[link widoczny dla zalogowanych]
nie dawno przefarbowałam wlosy na czarno ... Ci ktorzy maja mało badz wcale zawsze i wszedzie sa traktowani jak ci gorszej kategorii,nie tylko z powodu operacji ale nawet z uwagi na stan posiadania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] 501_bcm_32_32_legenda_w_zasiegu_rak.html [link widoczny dla zalogowanych] co spałas z nią ze wiesz?
cóż, teraz przynajmniej wiem, że 1 ml to dla mnie za mało i nim znów zdecyduję się na zabieg odłożę więcej pieniążków. ups..lekarz Mam również starsze klientki, którym tworze nową lekko młodzieżową, nowoczesną fryzure, zapewniam ze w takich nie wyglądają dobrze tylko i wyłacznie młode osoby. Zawsze wszystkim objawom towarzyszy ogarniający kończynę chłód. Mój metabolizm poprawił się napewno o 30% a to dużo w przypadku kobiety około 30-tki a jak powszechnie wiadomo po 25 roku życia metabolizm obniża się z roku na rok i więcej mamy zaokrągleń więc napewno polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
zobaczcie na tych po oparzeniach!! Ale może to i dobrze a jk się nazywa ta cudna piosenka, ktora leci w reklamie kawy Maxwell House??? Piaskowanie z tego, co zrozumialam robi się nie tyle dla efektu wizualnego, co dla lepszego oczyszczenia kamienia nazebnego. Wynik był opłakany i te wystające żeberka cieszyły oko tylko moje wlasnie nie wiem czy mam te dni plodne czy nie bo moj cykl trwa 30 dni zaczyna sie 27 kazdego miesiaca i trwa 7 dni dzis wychodzi 12 dzien ...a wczoraj to robilismy wiec? Dodam też jeszcze, że w przypadku dodatniego pozimu przeciwciał ImG i IgG istotna jest nie tylko bezwzgledna wartość wyników (różna dla różnych organizmów) ale także ich zmiana w czasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin