Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna
FAQ::Szukaj::Uytkownicy::Grupy::Galerie ::Profil::Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci::Zaloguj ::Rejestracja


Gburku bo teraz jest inna technika śpiewania niz za czasów

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy.
Autor Wiadomo
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 20:54, 10 Kwi 2014 Temat postu: Gburku bo teraz jest inna technika śpiewania niz za czasów

Kombinuje, że 50 kg przy wzroście 167 cm to będzie właśnie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
ehhh wy grube prosiaczki babeczki...
[link widoczny dla zalogowanych] ;
możesz mieć zapalenie i powinieneś iśc po antbiotyk.
i do tego najsmutniejsza, i najprawdziwsza na swiecie ale to moje zdanie..
lepiej zeby osemki mi ni rosly juz bo zdechne jak znowu bede musial to wyrywac.
PERFECT FACE AND BODY STUDIO URODY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nikt nie wie jaki jest guz dopolki nie zrobi sie dalszych badan !!!! [link widoczny dla zalogowanych] Krzysztof Kiljański & Kayah - Prócz Ciebie, nic
Gdzieś czytałam na innym topicu, że babka po kuracki M przez to że piła ogromne ilości wodu ppzbyła się kamieni w nerce, nie wiem czy to prawda, może coś w tym jest. Witam po raz kolejny. Oczyszczają one jelita, wiążą i niwelują trujące substancje. Foto palca: Nie rób mu tej satysfakcji i nie dołuj się z jego powodu! [link widoczny dla zalogowanych]
Dzień 1: Widzę juz znaczna poprawe i póki co na operacje nie idę. No,widze,że chociaż nie jestem sama! Mówisz serio, że mogłabyś mi coś takiego przekazać? Zadnego białego ani czarnego!! Igg ujemne wykonane 4 miesiace temu Teraz w maju robie mature , biore ukochaną i spadam jak najdalej !!
[link widoczny dla zalogowanych]
KUrde ale sie wykruszacie z tym zdejmowaniem Kris, teraz Natusia, z Wrocławianek zostalam ja, Oliwia i Siakus chyba, ale ona tez ma na dniach jakos wiec kurde zaraz wyjdzie ze zostane sama z tym aparatem we wtorek kotnrola, ciekawe co powiedzą, brrrr!
[link widoczny dla zalogowanych]
poniewaz sa one finnsowane wiec da uczeszczajacych sa darmowe.
Podąrzając za opiniamii z forum pojechałam do studia Q10.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do zabaw włączam elementy ćwiczeń logopedycznych, grafomotorycznych, plastykoterapii.Mogę tez podjąć się zaprowadzania/odbierania zerówkowicza lub pierwszoklasisty do szkoły na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]

przed odchudzaniem ważyłam 69kg
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz może odpowiedzieć na każde Twoje pytanie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest w tym wielkie ryzyko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od chwili otrzymania uwag OWM dzwoniłam do Kurii ze 2-3- razy pytając na jakim etapie jest moja sprawa. [link widoczny dla zalogowanych] mówię do niej ojej to mnie trochę pani doktor zmartwiła a ona ale dlaczego przecież jest pani tylko to dopiero 4 tydzień i nie widać widziałabym gdyby to były bliźniaki a ja aha bromka kazała odstawić i 3 razy dziennie luteinę odliczam dni do pon bo wtedy zrobię bete i mam nadzieje że fasolka podrośnie przez ten tydz dziękuje wszystkim za gratulacje
Czy w przypadku zwiniętych paznokci i bardzo mocno wyciętych ta metoda może być nie skuteczna.Co na to mają do powiedzenia osoby które leczą tą metodą.Chciałbym też informacji od osób które wyleczyły takie przypadki o których wspomniałem powyżej bo me to bardzo interesuje.Pozdrawiam wszystkich którzy chcą się uwolnić od tych wrastających paznokci. Moja historia jest troszke inna od waszych bo w zasadzie aparat ten nie słuzy mi ani do wydłużenia nogi ani do skrócenia. Tomaszewskiej (bardzo miła i profesjonalna), która znów od ręki skierowała mnie do drzwi obok te same badania na obecność przeciwciał IgG i IgM, jak również dodatkowo na badanie IgG awidności. no to jeszcze raz moje wyniki to Jagiellońskiego? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chcę na razie otwierać opakowania, bo zacznę brać dopiero po okresie. [link widoczny dla zalogowanych] Nic nie pomoglo zygam sobie do dzis dnia i choc wiem ze jestem chora to sama siebie oklamuje ze mi przejdzie tak jak katar.Ehh sily juz niemam zeby o tym mowic. tipsy to nie tandeta jesli sa ladnie zrobione nie kazdy nosi szpony, ja jestem za jak najkrotsza dlugoscia zeby wygladaly naturalnie troche dlugie, ale zeby nie bylo od razu widac ze to tipsy [link widoczny dla zalogowanych] od-bye-cellulite.html Jopkowa meci i smeci A dobrą drogę sam wskazałeś -mówię o podkładaniu waty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dopiero zaczynam, ale nie mam zakwasów po brzuszkach - po prostu przed cwiczeniami trzeba zrobić króciutką rozgrzewkę - ZAWSZE!
przemianę materii mam fatalną - mogę wypróżniać się raz w tygodniu i oczywiście napady głodu, do 16 mogłam jeść naprawdę malutko, a potem czystka w lodówce...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Groszek!

Jak znowu zanalizujemy diety tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwróć uwagę na mołdawskie;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja teznic nie jadłam, nawet kawy nie wypilam i jakoś zyje, a bez kawy zasypialam juz o tej porze kolej na 3-cią filiżnakę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A chcialabym zobaczyc:
Najpierw poszłem do chirurga a on kazał robić okłady z rivanolu, a one niestety nie pomagały i umowlisny sie na zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy do dyskusji na: [link widoczny dla zalogowanych] A ja mam inny problem
jest prawie tak samo , jak przed Na początku robiłam sobie przerwę po każdym kilometrze, bo naprawdę daje nieźle popalić A dzisiaj już przejechałam 13 km bez przerwy! 6 - pierwsza Oed ponad roku z powodu głodówek zmieniło się prawie całkowicie moje odżywianie i jem głównie warzywa i owoce.Zmiany w samopoczyciu są kolosalne.Oprócz typowych głodówek stosuję okresowo dni wyłącznie warzywno-owocowe i nic poza tym.Dzięki tym praktykom pozbyłam się kamienia w nerce bez żadnych środków farmakologicznych.Przyłączam się z przyjemnością do głodówki razem z Tobą Zresztą już wcześniej to planowałam zeby kolejną zrobić przed świętami.Którego dnia zaczynasz? jeszcze był drobiazg na sali zaraz po porodzie - wyjęli mi dziecko z brzucha, dali położnej, a ona z zachwytem - jakie śliczne włosy! [link widoczny dla zalogowanych]
lodówka jeszcze pełna, ale już na mnie to nie działa, jestem teraz na warzywach i owocach, no i robię lewatywy. Wnioskuje to z twego pseudonimu. Na rozne wydzialy moga przyjmowac w roznych terminach . Do allyson: tylko co wtedy z kiecką????? No,pokombinowałam i już się otwiera Dzięki wielkie za zainteresowanie Pozdrawiam i czekam na szczegóły
ja chcę mieć takie pośladki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odrzańska 6a/1b, POLECAM!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to przykład doskonałej, harmonijnej atmosfery pracy jaką tworzyliśmy z Tomkiem w TVN.
Tylko nie wiem,w jaki sposób mogę je upinać..Macie jakiejś pomysły?
[link widoczny dla zalogowanych]
zes...ałam calutki korytarz od sali do kibla....
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobaczycie efekty już po 10 masażach!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
(w ciązy przytyłam tylko 6 kg wiec to nie jest efekt przybrania po dziecku)Obecnie waże 88-89 kg i czekam na dalszy spadek wagi. - Robert Gizler (spokojny, miły, jako pierwszy i jedyny z ginekologów u których byłam na prawdę zainteresował się stanem mojego zdrowia z zamiarem pomocy, a i cena z góry jasna i bez dodatkowego stresu)
Niech mi ktoś doda otuchy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed moja operacja nie znalam lekarzy w MODEL - MED.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co wiem, to organizują szkolenia na terenie całej Polski więc skontaktuj się z nimi i zapytaj na czym to polega

Ciao a tutti [link widoczny dla zalogowanych] No moze walonki nie bardzo beda pasowaly Dodam moze ,ze ide na opere Czy taki teatr nie wymaga specjalistcznego wygladu?
Panie robią łaskę, że w ogóle zapiszą na zabieg, obrażonym i zniecierpliwionym tonem, opryskliwie rozmawiają z klientem i do tego wszystkiego każą czekać nawet 40 min mimo, że jest się punktualnie a nawet kilka minut przed umówionym czasem. Zapraszam na bloga o diecie i ćwiczeniach [link widoczny dla zalogowanych] znajdziecie tam wiele informacji o diecie i odchudzaniu, porady , ciekawostki , przepisy potraw , opisy ćwiczeń wraz ze zdjęciami. Niestety jednak ostatnio fryzjerka spaliła mi tam skórę głowy rozjaśniaczem poprostu mam rany na głowie dzieki temu co zrobiła (dodam ze nigdy nie miałam alergii na rozjaśniacze czy farby) - poprostu nalozyla mi tonę rozjasniacza na skórę głowy. Niestety trudno znalezc loty do Gdanska za mniejsza cene jednego wywalili tak?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja doszłam do takiej perfekcji, że obecnie prawie nic nie jest w stanie wyprowadzić mnie z równowagi. naciagnietymi wiezadlami na szyi Pozdrawiam wytrawnych prosze o pomoc i z góry dzięki tak,rezultaty wspaniale kiedys osiagnalem,trwalo to bardzo krotko,ok 1,5 miesiaca ,wszyscy mnie straszyli efektem jojo,obwisla skora[stosowalam balsamy ujedrniajace,obmywania woda z octem,i nic takiego zlego mnie na tej diecie nie spotkalo a efekt utrzymywal sie ponad rok,potem zaczelam folgowac i teraz mam za swoje Lazilam 6 godzin po sklepach, a i tak nic nie zakupilam na ta uroczystosc. ewusia44, dzięki za cenne rady chyba sobie wydrukuję i na lodówce przyczepie bo kiedy laikom tłumaczę, że ziemniaki, makarony można jeść do woli byle nie mieszać ich z sosami tłustymi to kiwają głowami jakbym farmazony plotła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin