Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna
FAQ::Szukaj::Uytkownicy::Grupy::Galerie ::Profil::Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci::Zaloguj ::Rejestracja


Było drętwo, ale jakoś się rozkręciło.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy.
Autor Wiadomo
Juukla
Prwie rodzina ;p



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 10:34, 10 Kwi 2014 Temat postu: Było drętwo, ale jakoś się rozkręciło.

[link widoczny dla zalogowanych] 299x.jpg może ktoś coś polecić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac zdjecia mojego aparatu, oraz blizn jakie mam teraz, a także podpowiedziec jak ulatwic sobie życie z aparatem Ilizarowa na goleniu.
Przyzwyczaiłam już się do mojego chodzenia i specjalnie mi nie przeszkadza ale jeśli byłaby taka możliwość to chętnie bym zrobiła ten zabieg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ona jest mężatką?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wtedy nawet nie mogłam jesc tylko pic wodę i przeczyszczac jelita i nie schudłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnio robiłyśmy z mamą porządki w piwnicy... [link widoczny dla zalogowanych] Sa to 3 przypadki smiertelne po lewatywie z kawy.
z kim tańczył??? [link widoczny dla zalogowanych] jak nie chcesz zeby wystawaly Ci skarpetki ponad buty np. w.... Nawet jak dla mnie - faceta - jest on wystarczający. [link widoczny dla zalogowanych]
Malwina_Toruń dzięki wypróbuję ten Sedomix, bo wyczytałam ,że jest bez recepty ale skoro 2 tabletki Bellergotu nie pomagają to nie wiem czy coś słabszego pomoże..ale na pewno kupię. W zeszłym roku tylko 60% ubiegających się--zdało DSH. możliwości rozwoju, dalszego kształcenia się, zdobywania doświadczenia i miej atmosfery w pracy Ja ostatnio zamawiałam w Quelle tam odziwo 42 było na mnie dobre. Mam nadzieję, że pomogłam. a w pon. Bo może być różnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też jestem na 'diecie'i ćwiczonkach...ale ja już widzę rezultaty...po niecalym miesiącu ubylo mi 3 kilogramy...dziwne,że nie chudniesz bo ja akurat nie jem od godziny 20..czasem nawet i koło 21 mi się zdarza coś zjeśc(kromeczka chleba razowego) a jednak już widać efekty...
[link widoczny dla zalogowanych]
Razno było ok, bolało ale dało się wytrzymać, postarałam się przespać cały dzień żeby nie czuć bólu.
[link widoczny dla zalogowanych]
idż się pomodlićmoże ci też to pomoże .Jak ci pisałam ani świecowanie uszu cię nie oświeci i ta twoja metoda też na wrastające paznokcie nie pomoże.Ludzie tu piszą do innych o dobrych rezultatach po klamrach metalowych a ty dalej z tym voodoo wyskakujesz.

kes.
[link widoczny dla zalogowanych]
i to najwazniejsze! poproś po turecku !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie chce cie denerowac, ale nie ma innego wyjscia!wiem bo moja wspołlokatorka ma identyczny problem...najpierw blondynka pozniej brunetka a jeszcze pozniej włosy wypłowiały do rudego, wiec poszła na pasemka musi je powtorzyc za 3 miesiace a pozniej jeszcze raz juz powinny byc w miarę blond....oczywiscie mozesz czesciej to robic,ale beda duzo,duzo bardziej zniszone co grozi obcięciu a tego nikt nie chce, prawda??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem zęczona i zasnąc nie mogą
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no może jest męski, ale w kręgu gejów [link widoczny dla zalogowanych] jak ktos wie gdzie usuwaja dobrze blizny bardzo prosze o podanie namiarów dziekuje z gory
Nie krytykujcie tylko zapodawajcie swoje własne linki. a pod spodem nie wiem co (i nie chcę zrywać paznokcia!!) Wał pod paznokciowy jest nabrzmiały i zaczerwieniony i (raczej) nie mam ropy., biorę antybiotyk ale czy to pomoże ... a ja proponuje jako pare pania Tyszkieiwcz i pana Wodeckiego , a w jury posadzilabym w zastepstwie Wojewodzkiego i Szczuke. co do samego lotu, to ja najbardziej nie lubie momentu jak mowia i pokazuja co trzeba robic w razie \wypadku\, wtedy sobie czlowiek uswiadamia ze to moga byc ostatnie chwile zycia hehe Witaj kety, napewno się uda, zobaczysz jakby co to zaglądaj dziewczyny Ci wszystko powiedzą. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieci zachwycone balonami, bo wszystkie były pompowane helem i dyndały pod sufitem. Hej! ja miałam aparat ilizarowa przez 5 miesięcy. TEZ RODZE WKROTCE. Niskie ceny, sporo rabatów i doskonała jakość produktów zywa gwarantowane masz to na pewno przepisy zwolnien grupowych może chodzi o Sinclair And Wilde - Africa?
A wystarczy troszkę matematyki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Bejbi, wsłuchaj się we wszystkie słowa kierowane do Ciebie, te napastliwe też.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja nie mówię tylko o personelu, ale także o opiece lekarskiej i sprzęcie do ratowania noworodków.
Ja biore ten lek od 5 dni.

Ja zacząłem dosyć ciężko pracować kilka miesięcy temu i też budzę się po nocach z drętwymi rękoma aż do łokci i jestem pewien, że to od tej pracy bo te problemy zaczęły się wraz z podjęciem owej pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rzeczy się mechacą błyskawicznie, robią się dziury..... a że była ta godzina to jak potem powiedzieli nie chcieli nas budzić to zrobili alarm w swoim domu tzn kazali ojcu dziewczyny dźwonić po karetke ale on z tego wszystkiego nie wie jaki numer gdzie niezadźwonił to pomyłka(eh he he nawet nie wiedział jak z książki tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do masaży wydłużających nogi to nie wierze, bo jak można masażem wydłużyć kość?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw jest etap ze sie uwaza za najmadrzejszego a pozniej w gore im wiecej wie tym mniej ueaza ze sie wie
[link widoczny dla zalogowanych]

znam ten ból mój mąż zostawił mnie po 11 latach gdy byłam w 3 tyg. [link widoczny dla zalogowanych] Ja co prawda mieszkam w Piekarach, ale nie wiem czy to ten sam salon bo nigdy do Anny nie chodziłam, ale do Q10 chodzę i pracuje tam Marcelina, Asia też, więc być może to te same fryzjerki, bo faktycznie salonu Anna już nie ma Może napisz jak wyglądała ta Marcelina to będę mogła może jakoś pomóc
Poza tym jest to becikowe, więc tak źle nie wychodzi na budżecie domowym Snap Nie zrobią Ci nic jeśli nie będą pewni i ty nie będziesz pewna! Kiedys pielegnowalam je preparatami z silikonem, ale po jakims czasie z wlosow zrobilo sie siano. dziewczyny nie róbcie tego bo to jest ochydne ochydnie wyglada i w dodatku na pewno boli. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w ciaży i mam bardzo wielki prblem z dretwiejącymi rękami. No i jak ja byłam u kontroli to gin przepisała mi Gynazol a dokładnie jest to krem dopochwowy stosowany na jeden raz choć drogi ok 30-40 zł to naprawde pomaga Pozdrawiam ;* Obrażanie się i pretensje nic nie pomogą. muszę jeszcze dodać że w niektóych miejscach loki są większe, mniejsze lub prawie całkiem proste. ktos mowil ze w q10 jest dobry fryzjer to masakra,bylam z kolerzanka ja mialam jejecznice na glowie a chcialam blond z brazem,dotego mam schody na calej glowie jak od siekierki,a kolerzanka chciala tylko czekoladowy braz o od skory ma zielony z dodatkiem brazu,te farby to jeden falsz albo pani marcelina musi zmienic zawod masakra No, ale obgadujac dzisiejsze, to ruda super wygladala, piersi nieco za duze, ale naprawde super wygladala. w szoku jestem ze tak mało zjadłam ale podobno dobrze tak raz na jakis czas np.
Byłam na 2 weselach z ich udziałem i było po prostu świetnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szyldy żabki powiesili kobiecie prawie w oknie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny!

Bo dwie to na mnie nie działały wcale..
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy fryzjer, który mnie obciął jak trzeba i do tego wg własnego pomysłu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i wtedy to wina lekarza ktory wykonywal zabieg ze nie jest idealnie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
P.Aneta jest wlascicielka tego saloniku,pozostale panie sa srednie ale ta naprawde robi cuda!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do dziś źle się z tym czuje. [link widoczny dla zalogowanych] Miałam opsesje na punkcie pająków.
Hej! Ja mu nie wypominam, nie ukrywam, że nie mam orgazmu, on to przecież widzi, ale olewa to. Witam Wszystkich!! Dzwonilam do ginekologa.chcialam umowic sie na wizyte, aby dokonac testow na plodnosc. Poczytaj jeszcze raz dokladnie na temat diety Adkinsa [link widoczny dla zalogowanych]
musiałabym dojezdzac na leczenie i te czeste kontrole .. ' witam was wszystkich. odrosty... Nasza koleżanka PRZED JODOWANIEM położyła się dzisiaj do szpitala. Najlepsze jest stwierdzenie Niech sobie je pizze i popija 2l coli, czy restauracje i bary stworzono z myśla o nim i tylko o nim? Do tej pory to była tragedia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam wszystkim ten gabinet, bo stosują najnowsze technologie i wcale nie jest drogo.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM BLOGOWYCH OPOWIDACZY. Strona Gwna -> Nowe pomysy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin